2009. szeptember 10., csütörtök

Süti mindenütt

Ma Raindrop egyik bejegyzésén felbuzdulva neki láttam lefotózni a számomra kedves, bohókás cuccaimat. Engem mindenki úgy becéz, hogy Niki a cukrász, Niki a muffinkirálynő, Niki aki mindig süt... Ez megmutatkozik a megjelenésemen is elég rendesen! :D
Ma van a névnapom, és itt mindjárt be is mutathatom kedves barátném, Ági ajándékát, amit saját kezecskéivel gyártott nekem: a sütis fülbevalókat! :)) Nagyot mosolyogtam amikor kibontottam a borítékot, (postán kaptam, messze lakunk egymástól).
Az tetszik a legjobban benne, hogy nem egyforma... :)) Íme:



A másik nagy kedvenc, a muffinos hajcsattom, amit Kingától kaptam, csak úgy. :)
Egyszer csak felhívott, hogy van egy meglepije számomra, és ez volt az.:


Ezt pedig én vettem, magamnak Vattacukorhajú Lánytól, egy tortaszeletes táska. Imádom, teljesen passzol hozzám. :)

13 megjegyzés:

  1. menő!!!!!!
    nekem is két lyuk van az egyik fülemben :-)

    VálaszTörlés
  2. Lilla! A másikban nekem 3 van, csak 2-t nem használok... ;)

    Kinga!
    Hehe... :D

    VálaszTörlés
  3. nekem nem fér el több... annyira picurka a fülem. nehéz is néha fülbevalót venni. pedig még lehet h lövettem volna én is egy harmadikat...

    VálaszTörlés
  4. én most növesztem be őket :)
    elég nekem 3.

    VálaszTörlés
  5. Isten éltessen sokáig,nagyon aranyosak a cuccok,a tortás táskát én is elfogadnám!

    VálaszTörlés
  6. Sok puszit küldök névnapodra! :))
    Csuda édesek, nekem főleg a csatt tetszik, én is mindent beleteszek a hajamba. :) A legpoénosabb egy lógó lábú copfos kislány, Anyukámtól kaptam. :D
    Amúgy a bal fülemben nekem is 3 luk van. 4 volt, de a felsőt hagytam benőni, azért 30-on túl már túlzásnak tartottam. :)
    Ezek az ékszerek nagyon illenek hozzád, nem is tudnék mást elképzelni neked. :)

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm szépen!!! :))
    Én az összeset szeretem, van még egy fülbevaló, azt is Kingától kaptam, de azt már egyszer feltettem ide.
    Nekem is van copfos kislány lógó lábakkal, el is felejtettem... :O valahol megvan... :)
    Nem nézel ki 30-on túlnak ,de még 30-nak sem, és ezt a leges legkomolyabban mondom! :)

    VálaszTörlés
  8. Mókás cuccok!
    Nekem viszont egy luk sincs a fülemben, azt leszámítva, amivel születtem. :)

    BOLDOG NÉVNAPOT!

    VálaszTörlés
  9. Ilyen táskám nekem is van, csak fekete alapon. Nagyon szeretem!

    VálaszTörlés
  10. Én is imádom! :)) Azt hiszem a Te oldalad által bukkantam Vattacukorhajúra! :) Köszi! :D

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...