2009. július 2., csütörtök

Ki emlékszik a Barátság Díjra? :) Egy hasonló meglepit küldött nekem Trinity, aminek nagyon örülök! Én viszont nem írom le a szabályokat, mert úgy gondolom, mindenki annyi embernek küldi el amennyinek szeretné, ahogy Trinity is írta, nem lehet ragaszkodni az adott számhoz. Én azokat írom ide, akiket szinte minden nap meglátogatok. És azt sem írom le, hogy miért választottam őket, mindannyiukat ugyanúgy szeretem, imádom az írásaikat. :)

Trinity, Bodza , Ancsika, Raindrop, Kinga, Mennyei Manna, Reni

Barátaim, fogadjátok tőlem szeretettel! :)

9 megjegyzés:

  1. Tündér vagy:)))Köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépen köszönöm :) Aranyos vagy!

    VálaszTörlés
  3. Muffinkám aranyos vagy! Küldök egy hatalmas virtuális ölelést!!!!!!! :))))

    VálaszTörlés
  4. Cuki vagy, angyal! Vissza is küldtem! Köszönöm szépen, hogy gondoltál rám! :)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm, hogy rám is gondoltál, és ma este jöttem rá, hogy ide nem is reagáltam. :(
    Jellemző sajnos. :((((
    A blogban azt gondoltam feldobom az erdélyi sorozatot, és utána reagálok, de valahogy nem megy. :(

    köszönöm mégegyszer,
    Bea

    VálaszTörlés
  6. Nagyon köszönöm Niki, drága vagy!:)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...