2009. augusztus 24., hétfő

Megjöttem...

Nem szóltam, nem volt időm. Egy hete elhúztam a csíkot a balcsira Dáviddal, és hátra se néztem. :) Annyira jól esett kimozdulni ebből a környezetből. Balatonlellén töltöttük időnk nagy részét, de áthajóztunk Badacsonyba, elvonatoztunk Keszthelyre, fürödtünk, tűzijátékot néztünk. Sajnos elég rövidre sikeredett, ugyanis haza kellett jönnöm esküvőfotózásra. Péntek éjjel érkeztünk, szombat hajnalban pedig keltünk, és utaztunk Mohácsra. Az esküvői képeket a fotós blogomon tudjátok megnézni, ha kíváncsiak vagytok rá. ;) (ismét kíváncsi vagyok a véleményekre, szerintem jobban sikerült mint az előző)

Pár kép a nyaralásról:

kislány a hajón



bácsi, aki szerelmes dalt énekelt nekünk :)



Dávidom Badacsony tetején



én a hajón by Dávid



augusztus 20.-i tűzijáték


Hamarosan sütni is fogok, már nagyon rá vagyok gerjedve! :D Remélem nem felejtett el senki, sajna megint nagyon kevés időm volt mostanában sütni, igyekszem pótolni! ;)

6 megjegyzés:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...