2010. március 2., kedd

Tavaszi babafotózás Húsvétra

Újra nekilódultam a babafotózásnak. Úgy érzem, most jobban sikerültek a képek mint az előzőek, ami köszönhető az azóta begyűjtött felszerelésnek (derítőernyő, vaku). Még van min csiszolni bőven, pl nem tű élesek, de majd egy jó objektív segít ezen is. :) A cél egy kis tavaszi, Húsvéti hangulat keltése volt, vittem virágot, varrtam (!!) tülszoknyát a lánykáknak. Ismét barátném ikreit fotóztam és még a szomszéd babát, Rebekát. Milla most sem volt oda a fényképezkedéstől, Anyucikája kezében persze elvolt, szépen elszopogatta az egyik virágot. :) Zalánnak nem kellett Anyuci, ő szirmokra tépte az első 5 percben. :D

Az új fotók örömére készítettem egy babás blogot is, ahova remélhetőleg sok sok kép fog felkerülni (és sokkal több kép is van ezeken kívül), nem csak babákról, hanem kismamákról és gyerekekről. :) Az esküvő fotózás mellett ez a másik, amit imádok csinálni. :)









19 megjegyzés:

  1. ernyővel csináltad a fotókat? szépek nagyon :) tetszenek a színek, meg a fények kezelése!

    VálaszTörlés
  2. amúgy mennyiért sikerült ernyőt szerezned?

    VálaszTörlés
  3. Kriszti köszönöm, nagyon örülök, hogy tetszenek! :)

    Reni, nekem apukám szerezte be, tartó fejjel együtt 3000,- Ft volt. :) (műszaki boltban dolgozik)

    VálaszTörlés
  4. Hát az utolsó kész!
    Nagyon vicces! :DDD
    Jó ez a bubis téma, nagyon tetszik!
    Ügyes vagy!!!
    Légyszíves varrjál nekem is ilyen szokit.
    Köszönöm előre is! Imádnám! :D

    VálaszTörlés
  5. :DD Ha találok tült, ígérem varrok egyet! Milyen színűt szeretnél? :)
    Ez a darabka már régóta megvolt, még anyósom csomagolt bele nekem ajándékot. :) megkérdezem hol vette! :)

    VálaszTörlés
  6. :DDD Pinket, de jó lesz ez a lilás is!
    (anyu már mondaná: te sem leszel hülyébb édes lányom)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon tetszenek a kepeid! szepek, cuki az aprolabu :)

    VálaszTörlés
  8. Niki, nagyon jók a képek, édesek a picurkák!!! Kismanómat lenne óriási kihívás fotózni, folyamatosan ficánkol :) egy pillanatra sem áll meg.

    VálaszTörlés
  9. tündéri!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  10. Szia Niki!
    Nagyon szépek a képek! A minilábas kép nagyon cuki, imádom a babalábakat! Jó lenne ha egyszer az én 2 Fiamról is csinálnál ilyen szééép képeket!;) Talán még az esküvő-keresztelő előtt??? :)Na, erről majd még beszélünk, jó? :)
    Szilvi és a Fiúk!

    VálaszTörlés
  11. Raindrop, meglesz! ;)

    Delish, Laucsi, köszönöm! :)

    Csibe, az ikrek is borzasztó mozgékonyak! :D Pedig még ülni sem tudnak rendesen. :)

    Szia Szilvi! :)
    Örülök, hogy tetszenek!
    Beszéljünk, ha szeretnétek képeket a srácokról, írj egy emilt. :) De az esküvő-keresztelő előtt úgyis kellene találkoznunk, hogy megbeszéljük a részleteket. ;)

    VálaszTörlés
  12. Nagyon édesek :)

    Ha gondolod majd nézz be hozzám :)

    VálaszTörlés
  13. Jajj, de édesek! Nagyon jó fotók letek!
    Gratula!

    VálaszTörlés
  14. Köszönöm Lányok! :) Zsiri, megyek!

    VálaszTörlés
  15. Nagyon szép fotók, az az utolsó buborékfujós nagyon édi!:-))

    VálaszTörlés
  16. Annyira édesek!:) Ha látnád az én gyerekkori képeimet... fekete-fehérek, és általában egy telefonnal a kezemben állok, fekszem, ülök. A telefon azóta is hozzám van nőve, de egy ilyen tűtűben azért lefényképezhettek volna!:)

    VálaszTörlés
  17. Andi, köszönöm, nekem is a bubis a kedvencem!! :))
    szepyke, láttam ilyen képeket a szüleimről! :D mármint telefonosat. igen, ez a tütü most nagy divat a baba és gyerekfotózásnál, nekem annyira tetszik!! :)) veszek még tült, Raindropnak úgyis varrok egy szoknyát :) és rakok még pár réteget ebbe a szoknyába. :)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...